Jak odnieść sukces jako agent sprzedaży obsługujący karty kredytowe

Jak odnieść sukces jako agent sprzedaży obsługujący karty kredytowe
16 października 2020
Category: Kart Kredytowych

Istnieją niefortunne stereotypy związane ze sprzedawcami, a sprzedawcy obsługujący karty kredytowe (i firmy, które ich wspierają) są obarczani najgorszymi z nich. Większość kupców, którzy akceptują karty kredytowe od dłuższego czasu, czuje się oszukana, wprowadzona w błąd, a nawet oszukana przez agentów sprzedaży usług handlowych. Informują, że obiecano im niewiarygodne oszczędności, tylko po to, by stwierdzić, że te oszczędności nigdy się nie zmaterializowały. Wiele osób zgłasza również, że ich stawki wzrosły poza warunkami pierwotnej umowy.

Jak odnieść sukces jako przedstawiciel handlowy:

Każdy agent sprzedaży, który jest w tej branży wystarczająco długo, wie, że kluczem do długoterminowego sukcesu i bogactwa jako agenta obsługującego transakcje kart kredytowych jest podpisanie umowy z wieloma kupcami i zatrzymanie tych, których podpisujesz. Ponieważ co miesiąc otrzymujesz zapłatę na podstawie wolumenu i transakcji przetwarzanych przez Twoich sprzedawców, im więcej kupców przetwarza, tym lepiej.

A tym, którzy robią to dobrze, sowicie płacą za swoje wysiłki. Nie jest to tak łatwe, jak się wydaje, ale można to zrobić – najlepsi agenci mogą zarabiać 30 000–40 000 USD i więcej miesięcznie w ramach stałych dochodów. Ale wymaga ciężkiej pracy, determinacji, wnikliwości sprzedażowej, a nawet odrobiny szczęścia. Aby zwiększyć swoje prawdopodobieństwo sukcesu, rozważ skorzystanie z tych pomocnych sugestii.

Poszukujemy agentów sprzedaży obsługujących karty kredytowe w Sankt-peterburgu, zaangażowanych w MerchantPro Express i naszych klientów. Poproś o więcej informacji tutaj.

Poznaj swoją firmę

Struktura cenowa przetwarzania kart kredytowych jest bardzo skomplikowana. Niewielu kupców jest w stanie zrozumieć ich oświadczenie. Co może być bardziej zaskakujące, wielu doświadczonych w branży agentów sprzedaży również podaje pobieżne szczegóły. Są z tym dwie rażące obawy. Po pierwsze, jeśli nie rozumiesz ekonomiki umowy handlowej, będziesz miał trudności z wyjaśnieniem możliwości oszczędności kosztów, które oferujesz temu kupcowi. Z pewnością nie będziesz w stanie odpowiedzieć na pytania drugiego poziomu, które mają. Po drugie, bez solidnego zrozumienia cen usług handlowych nie będziesz w stanie ocenić wartości transakcji dla CIEBIE! Najlepsi agenci sprzedaży w branży mogą w ciągu kilku groszy powiedzieć, jaki zysk jest wbudowany na koncie handlowca po przejrzeniu ostatniego zestawienia. Ta wiedza to potęga.Może pomóc w ustaleniu, gdzie można pójść na ustępstwa – na przykład oddać nowy terminal w punkcie sprzedaży – i kiedy najlepiej jest odejść od umowy.

Wskazówka dotycząca sukcesu : przejdź dobre szkolenie, przeanalizuj mnóstwo wyciągów handlowych pochodzących z różnych podmiotów przetwarzających i porównaj wyniki z kimś, kto wie, co robi. Poznaj tajniki branży oraz „sztuczki”, które dostawcy wykorzystują do swoich kupców. Dzięki temu staniesz się lepszym obrońcą kupców i zdobędziesz ich zaufanie oraz ich interesy.

Bądź przejrzysty i edukuj kupców

Sprzedawcy domyślnie nienawidzą przetwarzania kart kredytowych – uważają to za konieczny 3% podatek od ich działalności. Jednak tym, co ich najbardziej wkurza, jest niejasny charakter cennika i długa lista niezrozumiałych kodów opłat. Jeśli znasz swoją firmę (patrz wskazówka powyżej), możesz regularnie przeglądać z nimi oświadczenia sprzedawców. Możesz wykryć wszelkie nieefektywności przetwarzania, które podnoszą ich koszty, poinformować ich o tym, za co płacą i dlaczego, a nawet być w stanie wykryć błąd rozliczeniowy, zanim to zrobią, i możesz go proaktywnie usunąć. Twoi kupcy zapomną wiele z tego, czego ich uczysz, ale dopóki wiedzą, że strzelasz do nich prosto, są dostępni i są w stanie odpowiedzieć na wszelkie pytania, będą bardziej skłonni do utrzymywania z tobą relacji. A jeśli zrobisz to dobrze,powinieneś oczekiwać, że kupcy skierują Cię do swoich przyjaciół, rodziny i kontaktów biznesowych.

Porada dotycząca sukcesu: zaplanuj w swoim kalendarzu przynajmniej coroczną kontrolę ze swoimi sprzedawcami. Potraktuj te wizyty nie jako obowiązki domowe, ale jako możliwości rozwoju biznesu. Dlatego pod koniec tych wizyt nie bój się poprosić sprzedawców o przedstawienie się osobom, które ich zdaniem mogą skorzystać z Twoich usług. Spodziewaj się, że ich odpowiedzi będą mile zaskoczone!

Miej plan ataku

Gdybyś przebadał agentów sprzedaży odnoszących największe sukcesy w branży przetwarzania kart kredytowych na temat tego, jak prowadzą swoją działalność i zwiększają swoje miesięczne dochody, znalazłbyś prawie nieskończoną liczbę odpowiedzi. Ale prawie każdy z nich byłby w stanie sformułować jasny plan, który działa dla nich. Niektóre kierują reklamy na określoną branżę. Inni wykorzystują swoje sieci osobiste do polecania. Inni wolą dzwonić od drzwi do drzwi. Inni robią kombinacje wszystkich powyższych.

Wskazówka dotycząca sukcesu: Masz obraz, prawda? W tej branży nie ma jednego magicznego sposobu na oskórowanie kota. Ale musisz mieć plan, żeby go oskórować. Możesz go zmodyfikować, jeśli się nim zmęczysz lub jeśli nagle znajdziesz sukces na innej ścieżce. Ale miej plan. I wykonaj to.

Przeszukaj Ziemię w poszukiwaniu źródeł odesłań – i zapłać im

Nikt nie wymaga licencji na sprzedaż usług handlowych, więc każdy może powiedzieć, że jest sprzedawcą, nawet jeśli nie ma pojęcia, co robi. Ludzie nadal lubią robić interesy z ludźmi, których znają, lub z osobami, za które poręczają osoby, które znają. Najlepsi agenci handlowi zwiększają sprzedaż, zwiększając liczbę otrzymywanych wyciągów. Robią to, zwiększając liczbę posiadanych źródeł poleceń. A najmądrzejsi zachęcają swoich partnerów polecających, płacąc im część miesięcznych kwot pozostałych za poleconych sprzedawców, którzy podpisują umowę.

Wskazówka sukcesu: dosłownie każdy może zostać partnerem polecającym – księgowi, księgowi, matki PTA, ludzie, których bracia są właścicielami restauracji. Nie wszystkim zależy na otrzymywaniu zapłaty, ale oferta nie zaszkodzi. Twój sukces będzie rósł wraz ze wzrostem liczby sprzedawców, z którymi się zapoznajesz. Więc znajdź partnerów polecających, aby przedstawić Ci więcej z nich. I zaoferuj im wypłatę 20% – 25% zysku na koncie. Obserwuj wzrost sprzedaży!

Ostrożnie wybierz partnera handlowego

Branża usług handlowych jest jak Dziki Zachód. Istnieje bardzo mało regulacji rządowych i, jak już wspomniano powyżej, struktura cen jest zagmatwana. Dlatego dostawcy usług handlowych czasami wykorzystują te fakty, wprowadzając w błąd, oszukując i okłamując swoich agentów sprzedaży (tak jak wielu agentów robi to swoim kupcom). Wielu dostawców chwali się niemożliwymi korzyściami, próbując zwabić agentów sprzedaży – darmowe programy terminali, 90% podziałów procentowych, „pozostałości w całym okresie życia”, które wiążą się z ograniczeniami itp. jest.

Wskazówka dotycząca sukcesu: Upewnij się, że widzisz „współczynnik kupna” lub „Harmonogram A” dostawcy, na którym opiera swój podział na Ciebie. Zapytaj o poziom personelu obsługi agentów i handlowców, których mają wewnętrznie. Dowiedz się o czasie wypłaty prowizji i prawie do prowizji za audyt. Zapytaj, czy wymagają Twojej zgody, zanim zwiększysz stawki handlowe. Dowiedz się, co stanie się z Twoim portfelem, jeśli właściciel zdecyduje się sprzedać swój portfel. Powinieneś szukać najbardziej prostego, przejrzystego i dobrze obsadzonego dostawcy, jakiego możesz znaleźć. Nie ruszaj się po prostu do tego, który napotkasz pierwszy.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy